Till innehåll på sidan
Till KTH:s startsida

TA VIE: Verktyg för att förbättra och bedöma värdet av internationell erfarenhet för ingenjörer.

Erasmus+ projekt med Universidad Politécnica de Madrid, Ecole Centrale de Nantes, Budapesti Muszaki es Gazdasagtudomanyi Egyetem, and Universita Degli Studi di Trento, 2018-2021.

TA VIE: Verktyg för att förbättra och bedöma värdet av internationell erfarenhet för ingenjörer.
Performance-based governance in academia
Increasing Gender diversity in STEM - INGDV
Effects of changes in leadership and management structures in Nordic higher education
The Nordic Engineering Hub
Digitalt berättande
Elevers mobilanvändning i teknikundervisning
TalkMath
Teknikanvändningen från ett patientperspektiv
Blending Swedish - praktiknära forskning om blandad lärmiljö
StARS – Organisatorisk respons och strategival i ett föränderligt högskolelandskap 1993-2013
Hands-on i undervisning i datorprogrammering
Undervisning om klimatförändringar, i teknik
Hur påverkas lärares syn på ämnens innehåll när betyg och nationella prov införs
Board games in secondary/higher education
Projektet PAUS – Personrörlighet för Akademin