Kursens utveckling
På denna sida publicerar kursansvarig eller examinator kursanalyser med kursdata för en kursomgång. När kursanalysen är publicerad visas kursdata, kurs-PM och kursplan. Alla kursplaner och publicerade kurs-PM visas på sidan Arkiv.
Presumtiva, nuvarande, och tidigare studenter kan ta del av informationen som hjälp vid kursval, eller för att följa upp sitt eget deltagande. Lärare, kursansvariga, examinatorer m.fl. kan använda sidan som ett stöd vid kursutveckling.
2025
När kursanalysen är publicerad visas kursdata, kurs-PM och kursplan.
2024
Onsdag ( Start date 16 Jan 2024, English )
Kursplan LS1522 ( HT 2019 - )Kurs-PM LS1522 Spring 2024-60460Kursanalys: 2024-05-30Kursansvarig | Examinator | Studenter | Examination | Resultat | Förändringar som har införts till den här kursomgången |
---|---|---|---|---|---|
Viktor Englund | Mateusz Moszkowicz, Viktor Englund, Anna Kers Hagberg, Karin Borell, Helena Karlsson | 18 * | KONA (1.5) P, F LEX1 (6.0) P, F | 83 % * |
Kursdata har registrerats manuellt
Ytterligare data om kursanalysen
Kursanalysen gäller för följande kursomgångar
Onsdag ( Start date 16 Jan 2024, English )
Obligatorisk inom program
Ingen information tillagd
Publicerad första gången
2024-05-30
Senaste ändrad
ej ändrad efter publicering
2023
När kursanalysen är publicerad visas kursdata, kurs-PM och kursplan.
2022
mån-tors ( Start date 18/01/2022, English )
Kursplan LS1522 ( HT 2019 - )Kurs-PM LS1522 Spring 2022-60533Kursanalys: 2022-06-10Kursansvarig | Examinator | Studenter | Examination | Resultat | Förändringar som har införts till den här kursomgången |
---|---|---|---|---|---|
Helena Karlsson | Karin Borell, Charlotte Hurdelbrink, Mateusz Moszkowicz, Anna Kers Hagberg, Helena Karlsson, Viktor Englund | 134 | KONA (1.5) P, F LEX1 (6.0) P, F | 92.5 % | - Fortsatt arbete med nya autentiska texter och quiz till texterna. - Fortsatt arbete med att strama åt kursen: begränsat material till varje lektion. - Skifte från sommar- till vintertema. - Tagit bort en skrivuppgift och gjort de två kvarvarande mer "kreativa" (en berättelse och en egen uppfinning). - En uttalsuppgift i stället för två. - Ändrat videoinspelning på slutet till muntlig tentamen. - Fokuserat grammatiken runt "stora" områden: verb t.ex. Integrerat vissa grammatik-kapitel med materialet. Gjort fler övningar till materialet. |
Kursdata har registrerats manuellt
Ytterligare data om kursanalysen
Kursanalysen gäller för följande kursomgångar
mån-tors ( Start date 18/01/2022, English )
Obligatorisk inom program
Ingen information tillagd
Publicerad första gången
2022-06-10
Senaste ändrad
ej ändrad efter publicering
2021
När kursanalysen är publicerad visas kursdata, kurs-PM och kursplan.
2020
När kursanalysen är publicerad visas kursdata, kurs-PM och kursplan.