Kursens utveckling
På denna sida kan du följa hur kursen har utvecklats över tid. När kursanalysen har publicerats visas kursdata för varje kurstillfälle, inklusive examination, antal registrerade studenter, kursresultat samt planerade förändringar inför nästa kurstillfälle. Alla kursplaner och publicerade kurs-PM visas på sidan Arkiv.
Presumtiva, nuvarande, och tidigare studenter kan ta del av informationen som hjälp vid kursval, eller för att följa upp sitt eget deltagande. Lärare, kursansvariga, examinatorer, programansvariga m.fl. kan använda sidan som ett stöd vid kursutveckling.
2025
Spring 2025-60282 ( Start date 14 Jan 2025, English )
Förändringar som införs till nästa kursomgång
Improve Canvas experience
Speed up the grading and publish grades as we go along
Make sure that other students can see and make use of each other's assignment 1
Fewer teachers
Add more peer review
Follow up how we can improve how to make up for missed mandatory exams
Maintain and possibly elaborate on the Begripsam collaboration
Kursansvarig
Jan GulliksenExaminator
Jan GulliksenStudenter
39Kursplan
Kursplan DM2624 ( VT 2021 - )Kurs-PM
Inget kurs-PM tillagtObligatorisk inom program
Ingen information tillagdResultat på kurs
Totalt antal
37
A
7
B
19
C
9
D
2
E
0
FX
0
F
0
2024
Kursanalys ej publicerad
2023
Spring 2023-60275 ( Start date 17 Jan 2023, English )
Förändringar som införs till nästa kursomgång
Ingen information tillagd
Kursansvarig
Kjetil FalkenbergExaminator
Eva-Lotta Sallnäs PysanderStudenter
30Kursplan
Kursplan DM2624 ( VT 2021 - )Kurs-PM
Inget kurs-PM tillagtObligatorisk inom program
Ingen information tillagdKursanalys
Kursanalys DM2624: 2023-12-20Förändringar som har införts till den här kursomgången
There were no major changes to the VT23 from VT22. The course had project work at Tekniska Museet, and the topic was hearing disabilities compared to the VT22 with mostly sight impairments.Examinationsgrad
83.3%