Kursens utveckling
På denna sida publicerar kursansvarig eller examinator kursanalyser med kursdata för en kursomgång. När kursanalysen är publicerad visas kursdata, kurs-PM och kursplan. Alla kursplaner och publicerade kurs-PM visas på sidan Arkiv.
Presumtiva, nuvarande, och tidigare studenter kan ta del av informationen som hjälp vid kursval, eller för att följa upp sitt eget deltagande. Lärare, kursansvariga, examinatorer m.fl. kan använda sidan som ett stöd vid kursutveckling.
2024
När kursanalysen är publicerad visas kursdata, kurs-PM och kursplan.
2023
progd23 ( Startdatum 2023-08-28, Svenska )
Kursplan DD1337 ( VT 2019 - )Inget kurs-PM tillagtKursanalys: 2024-06-12Kursansvarig | Examinator | Studenter | Examination | Resultat | Förändringar som har införts till den här kursomgången |
---|---|---|---|---|---|
Alexander Baltatzis | Richard James Glassey, Alexander Baltatzis | 225 | HEM1 (5,5) A, B, C, D, E, FX, F LAB1 (1,5) P, F | 92 % | Generative AI presents new opportunities and threats. Introductory programming is a topic that must adapt to both. In particular there will be a shift in narrative during the lectures to include demonstration of generative AI as a tool, both the positive and negative for learners. The Question-based learning material has served its purpose well, however there is an opportunity to move forward into pure question-based learning. As noted, students had detected some drift between the QBL material and the present task, so this presents a chance to correct this alignment. Already summer work has begun to investigate the use of generative AI in personalizing the tasks that we offer students. For many years the tasks have been iteratively improved and are well regards, however efforts will be made at a small scale, single group level, to try out what happens when tasks are generated with input from students. TAs choosing to manage group tasks elsewhere will be required to share alternative tasks with all students in case of interest or summer activity. A new strategy is needed for the low engagement with LEQ. |
Kursdata har registrerats manuellt
Ytterligare data om kursanalysen
Kursanalysen gäller för följande kursomgångar
Obligatorisk inom program
Publicerad första gången
2024-06-12
Senaste ändrad
ej ändrad efter publicering
2022
När kursanalysen är publicerad visas kursdata, kurs-PM och kursplan.
2021
När kursanalysen är publicerad visas kursdata, kurs-PM och kursplan.
2020
När kursanalysen är publicerad visas kursdata, kurs-PM och kursplan.
2019
När kursanalysen är publicerad visas kursdata, kurs-PM och kursplan.
2017
prginda17 ( Start date 28/08/2017, English )
Kursplan DD1337 ( HT 2015 - HT 2018 )Inget kurs-PM tillagtKursanalys: 2018-04-24Kursansvarig | Examinator | Studenter | Examination | Resultat | Förändringar som har införts till den här kursomgången |
---|---|---|---|---|---|
Richard Glassey | Richard Glassey | 168 * | HEM1 (5.5) A, B, C, D, E, FX, F LAB1 (1.5) P, F | 94.6 % * | - Updated assignment texts for clarity - New assignment on testing developed - Tasks in assignments reduced and rebalanced |
Kursdata har registrerats manuellt
Ytterligare data om kursanalysen
Kursanalysen gäller för följande kursomgångar
Obligatorisk inom program
Publicerad första gången
2020-03-05
Senaste ändrad
ej ändrad efter publicering