Kursens utveckling
På denna sida publicerar kursansvarig eller examinator kursanalyser med kursdata för en kursomgång. När kursanalysen är publicerad visas kursdata, kurs-PM och kursplan. Alla kursplaner och publicerade kurs-PM visas på sidan Arkiv.
Presumtiva, nuvarande, och tidigare studenter kan ta del av informationen som hjälp vid kursval, eller för att följa upp sitt eget deltagande. Lärare, kursansvariga, examinatorer m.fl. kan använda sidan som ett stöd vid kursutveckling.
2024
När kursanalysen är publicerad visas kursdata, kurs-PM och kursplan.
2023
Spring 2023-20006 ( Start date 17 Jan 2023, English ) , Spring 2023-60380 ( Start date 17 Jan 2023, English )
Kursplan AK1205 ( VT 2022 - )Kurs-PM AK1205 VT 2023-20006-60380Kursanalys: 2023-08-15Kursansvarig | Examinator | Studenter | Examination | Resultat | Förändringar som har införts till den här kursomgången |
---|---|---|---|---|---|
Sabine Höhler, Miia Jylkkä | Nina Cyrén Wormbs | 22 | INL1 (7.5) A, B, C, D, E, FX, F | 72.7 % | After three pandemic years during which we successfully experimented with Zoom technology and e-learning pedagogy and tools, this term we experimented with moving the course back to the classroom. In some respects, the online classes had worked better than the original classroom setting (e.g., we could easily form break-out groups, share student material on screen, and take notes on digital whiteboards). It was a challenge to organize group discussions in the classroom. More students attended the course after it was opened for non-KTH students. During the seminars we created our break-out groups by occupying the common spaces in the corridor. Advantages of being back in class were our closeness to the students, quickly knowing everyone by name, getting to know their strengths and weaknesses, their wishes and concerns, trying to include everyone in the conversation, all working towards creating an active and safe learning environment. We introduced a new lecturer and lecture topic and we updated the course films and course literature accordingly. Some of the structural changes we had introduced during the pandemic we kept. Among them, the group assignment of creating a public blog on a selected topic. The blog assignment again turned out to be a hugely creative and engaging task that worked as well on site as it had online. |
Kursdata har registrerats manuellt
Ytterligare data om kursanalysen
Kursanalysen gäller för följande kursomgångar
Obligatorisk inom program
Ingen information tillagd
Publicerad första gången
2023-08-15
Senaste ändrad
ej ändrad efter publicering
2022
När kursanalysen är publicerad visas kursdata, kurs-PM och kursplan.
2021
När kursanalysen är publicerad visas kursdata, kurs-PM och kursplan.
2020
När kursanalysen är publicerad visas kursdata, kurs-PM och kursplan.
2019
När kursanalysen är publicerad visas kursdata, kurs-PM och kursplan.