Reglermöte 2018

Reglermöte 2018 är avslutat. Det fullständiga programmet finns längre ner på den här sidan och under "Program" i vänstermenyn. Reglermöte 2020 kommer att hållas i Luleå.

Konferensen var öppen för alla som är intresserade av reglerteknik - från teori till praktik. Reglermöte fungerar som ett forum för kontakter mellan industri, universitet och högskolor. Dagarna innehöll inbjudna plenarföredrag samt konferensbidrag i form av föredrag eller posters.

Mötet organiserades av avdelningen för reglerteknik vid skolan för elektroteknik och datavetenskap på KTH och på uppdrag av Svenska IFAC-kommittén. Evenemangets arrangerades i samarbete med Scania AB

Program

Evenemanget började den 19 juni klockan 08:00-09.00 och avslutades den 20 juni kl 15:00.

Fullständigt program

Huvudtalare

Magnus Frodigh
Magnus Frodigh Tillförordnad forskningschef, Ericsson AB