Ändringar mellan två versioner

Här visas ändringar i "Utbildningshandläggare" mellan 2022-10-11 08:46 av Carina Brunn och 2022-10-11 08:49 av Carina Brunn.

Visa < föregående | nästa > ändring.

Utbildningshandläggare

Utbildningshandläggare vid skolan för Industriell teknik och management, ITMNedan finns kontaktinformation, samt information om vem som ansvarar för olika program/områden

Ann-Sofie Granberg, annsofie@kth.se ITM skolans MasterprogramKontaktperson för institutionen för Energiteknik (MJ-kurser) Kontaktperson för institutionen för Industriell produktionProduktionsutveckling (MG-kurser).Forskarutbildning

Karina Nielsen, karinan@kth.se Civilingenjörsutbildningen Design och produktframtagning (CDEPR)Civilingenjörsutbildningen Maskinteknik (CMAST)Kontaktperson för institutionen för Maskinkonstruktion (MF-kurser)

Linda Larsson, lindlar@kth.se Civilingenjörsutbildningen Industriell ekonomi (CINEK)Masterprogrammet Industriell ekonomi (TIEMM)Kontaktperson för institutionen för Industriell ekonomi och organisation INDEK (ME-kurser)

Pia Vikström piav@kth.seCivilingenjörsutbildningen Energi och miljö (CENMI)Civilingenjörsutbildningen Materialdesign (CMATD) Kontaktperson för institutionen för Materialvetenskap (MH-kurser)

Sofia Norell sknorell@kth.seCivilingenjörsutbildningen Civilingenjör och lärare (CLGYM)Kompletterande pedagogisk utbildning (KPU), Kompletterande utbildning (KU),Verksamhetsförlagd utbildning (VFU).Kontaktperson för institutionen för Lärande (DA-, DS-, LS- och LT-kurser)

Helena Radonja, helenard@kth.se Civilingenjörsutbildningen Industriell teknik och hållbarhet (CITEH)Masterprogrammet Hållbar produktionsutveckling (TITHM) Högskoleingenjörsutbildningen Industriell teknik och produktionsunderhåll (TIIPS)Kontaktperson för institutionen för Produktionsutveckling (ML-kurser).

Jeanette Löfgren, jlo@kth.seLivslångt lärande (LLL) Fort- och vidareutbildningskurser (FoV) Fristående kurserTekniskt basår, distans med campusträffar (TBUDA)

Maria Larsson, lmsundin@kth.se Högskoleingenjörsutbildningen Maskinteknik (Hing) (TIMAS)Ämneslärarutbildning med inriktning mot teknik, årskurs 7-9 (LÄRGR)Tekniskt basår (TBASE),Tekniskt basår, termin 2 (TBTMS)Kontaktperson för institutionen för Produktionsutveckling (ML-kurser).