Till KTH:s startsida Till KTH:s startsida

Sidöversikt

Logga in till din gruppwebb

Du är inte inloggad på KTH så innehållet är inte anpassat efter dina val.

Översikten visar skapade sidor på din gruppwebb. Du ser även information om vem som får läsa, och när de senast ändrades till höger. Översikt, Nyhetsflödet och Schema automatskapas och visas inte här.

Allmänt

Sidorna är riktade till hela gruppen och placeras efter Kalender i menyn. Endast administratörer kan redigera sidorna.

Sida Får läsa Senast ändrad
1. A guide for inspirationAlla2015-01-27
1.1 Using the guideAlla2015-01-27
1.2 Challenge driven projects in engineering educationAlla2015-01-27
1.3 Challenge driven projects – five compelling examples Alla2015-01-27
1.3.1 Solar-powered energy-efficient router enables broadband in rural Tanzania Alla2015-01-27
1.3.2 Bridging communication gaps between different care providersAlla2015-01-27
1.3.3 Unmanned, solar-powered boats win Japanese challengeAlla2015-01-27
1.3.4 Dry toilets – the basis of a sanitation enterprise in Dar es SalaamAlla2015-01-27
1.3.5 A market-modified flood pump for a changing world Alla2015-01-27
1.4 Courses and Programmes in the GuideAlla2015-01-27
1.4.a Degree Project in BiotechnologyAlla2015-01-27
1.4.b Master’s Level Project Course in Communication Systems DesignAlla2015-01-27
1.4.c First Year Project Course in Electrical EngineeringAlla2015-01-27
1.4.d Bachelor’s Level Project Course in Electronic DesignAlla2015-01-27
1.4.e Master’s Level Project Course in Media Technology: Future of MediaAlla2015-01-27
1.4.f Master’s Level Course in Integrated Product DevelopmentAlla2015-01-27
1.4.g Lightweight Design/Naval Design: Master’s LevelAlla2015-01-27
1.4.h Open Lab, Innovations for the Emerging CityAlla2015-01-27
1.4.i Degree Programme in Design and Product Realisation – 300 credits Alla2015-01-27
1.4.j Degree Programme in Electrical Engineering – 300 creditsAlla2015-01-27
1.4.k Degree Programme in Information and Communication Technology – 300 creditsAlla2015-01-27
1.5 Quick GuideAlla2015-01-27
2. Course Design and Project TasksAlla2015-01-27
2.1 Start with a wider perspectiveAlla2015-01-27
2.2 Frame the Intended Learning OutcomesAlla2015-01-27
2.3 Choose and formulate project tasksAlla2015-01-27
2.4 Integrated learning activitiesAlla2015-01-27
2.4.1 Learning to be creative Alla2015-01-27
2.4.2 Project planning modelsAlla2015-01-27
2.4.3 Peer Learning and Peer FeedbackAlla2015-01-27
2.4.4 Ways of organizing lectures and meetingsAlla2015-01-27
3. Setting up and working with teams of studentsAlla2015-01-27
3.1 Setting up the teamsAlla2015-01-27
3.2 Team processes and coaching issues Alla2015-01-27
4. Assessing project work and solutions and evaluating the courseAlla2015-01-27
4.1 Formative and summative assessment – feedback for learning, or feedback on learningAlla2015-01-27
4.2 Assessment criteriaAlla2015-01-27
4.3 Individual assessment in a group settingAlla2015-01-27
4.4 Assessment forms: Ways for students to communicate results and performanceAlla2015-01-27
4.4.1 Writing: Reflections, log books, portfolios and reportsAlla2015-01-27
4.4.2 PrototypingAlla2015-01-27
4.4.3 Oral presentationAlla2015-01-27
4.5 Intellectual property rights and Non-disclosure agreementsAlla2015-01-27
4.6 Evaluating and improving your courseAlla2015-01-27
5. Final wordsAlla2015-01-27
6. ReferencesAlla2015-01-27
7. Contributors and additional information about the GuideAlla2015-01-27

Gruppwiki

Wikisidorna är riktade till hela gruppen och placeras under Gruppwikin. Alla (medlemmar och administratörer) kan redigera sidorna.

Det finns inga sidor