Visa version
Version skapad av Viggo Kann 2017-01-31 09:38
Visa
< föregående
|
nästa >
Jämför
< föregående
|
nästa >
Vetenskapliga publikationer
Detta är en lista över konferensbidrag och vetenskapliga publikationer som CSC:s pedagogiska utvecklare gjort under sin period som pedagogiska utvecklare och som berör pedagogisk utveckling.
- Improving Study Skills using Program Integrating Reflection Seminars
Björn Hedin, Viggo Kann
Tech. report, submitted in 2016.
Full text in ArXiv - Effects of a Program Integrating Course for Students of Computer Science and Engineering
V. Kann, A-K. Högfeldt
Presented at SIGCSE 2016, 47th ACM Technical Symposium on Computing Science Education, Memphis, USA, page 510-515, March 2016.
Full text - Towards Scholarship of Teaching and Learning - Experiences from the Pedagogical Developers Initiative
Berglund, A., Havtun, H., Jerbrant, A, Andersson, M., Hedin, B., Soulard, J., Kjellgren, B
Research in Higher Education of Engineering (accepted) 2016 - The Pedagogical Developers Initiative – Development, Implementation and Lessons Learned from a Systematic Approach to Facutly Development
Berglund, A., Havtun, H., Jerbrant, A, Andersson, M., Hedin, B., Soulard, J., Kjellgren, B.
Proceedings of the 12th International CDIO Conference, 2016, Turku - Patterns of engagement - Using a board game as a tool to address sustainability in engineering educations
Björn Hedin
Proceedings from ‘Engineering Education for Sustainable Development’ conference in Belgium, 2016 - The Pedagogical Developers Initiative – Changing Educational Practices and Strengthening CDIO skills
Anders Berglund, Björn Hedin, Hans Havtun, Hans Bengt Johansson, Anna Jerbrant
Proceedings of the 11th International CDIO Conference, Chengdu, China, June 8-11 2015, 2015 - Kommer det på tentan? Uppfattningar om motivation och demotivation bland studenter på ingenjörsutbidningar
Berglund, A., El Gaidi, K., Havtun, H., Hedin, B
5:e utvecklingskonferensen för Sveriges ingenjörsutbildningar, Uppsala, November 2015.
- Lärstrategier på längden och tvären
O. Bälter, M. Colareti Tosti, V. Kann, M. Svedin
5:e utvecklingskonferensen för Sveriges ingenjörsutbildningar, Uppsala, November 2015.
PDF. - En jämförelse mellan programsammanhållande kurser vid KTH och LiU
F. Heintz, A. Berglund, B. Hedin, V. Kann
5:e utvecklingskonferensen för Sveriges ingenjörsutbildningar, Uppsala, November 2015.
PDF. - Vem styr egentligen grundutbildningen?
M. Grimsberg, F. Heintz, V. Kann, I. Erlander Klein, L. Öhrström
5:e utvecklingskonferensen för Sveriges ingenjörsutbildningar, Uppsala, November 2015.
PDF. - Kommer det på tentan? Uppfattningar om motivation och demotivation bland studenter på ingenjörsutbidningar
Bälter, O., Hedin, B., & Tobiasson, H
KTH Scholarship of Teaching and Learning 2015 - Reducing Barriers of Publishing Lectures on the Web
Hedin, B.
KTH Scholarship of Teaching and Learning 2015 - Educational use of Social Annotation Systems for Peer Feedback
Hedin, B., & Pargman, D
KTH Scholarship of Teaching and Learning 2015 - TEL - What is it good for?
Josefsson, P., Isaksson, E., Hedin, B., Enoksson, F., & Bälter, O.
KTH Scholarship of Teaching and Learning 2015 - Experiences from different program integrating courses
V. Kann, K. Almgren, M. Bengtsson
KTH Scholarship of Teaching and Learning 2015.
Abstract. - Promenadseminarier - en seminarieform för ökad kvalitet och hälsa?
Hedin, B., Bälter, O., & Tobiasson, H
LTHs 8:e Pedagogiska Inspirationskonferens, Lund, December 17, 2014 - Dialogsduksseminarier - en metod för reflektion och introduktion till högre studier
Handberg, L., & Hedin, B
LTHs 8:e Pedagogiska Inspirationskonferens, Lund, December 17, 2014