Sidorna är riktade till hela kursen och placeras efter Schema i menyn. Endast lärare kan redigera sidorna.
Sida |
Får läsa |
Senast ändrad |
Kursutveckling | Administratörer | 2016-09-12 |
Instructions before reflection assignments / seminars | Inloggade | 2017-04-07 |
Task - Work in Projects | Inloggade | 2017-04-07 |
Study technique, learning process – year 1-3 period 1 | Inloggade | 2017-04-07 |
The professional role - year 1-3 period 3 | Inloggade | 2017-04-07 |
Objectives and Quality in the education - year 1 period 2 | Inloggade | 2017-04-07 |
Anvisningar inför reflektionsuppgifter/seminarier | Inloggade | 2014-11-11 |
Working in groups - year 1 period 4 | Studenter | 2017-04-07 |
Plagiarism and own responsibility - year 2 period 2 | Studenter | 2017-04-07 |
Arbeta i projekt - åk1 period 1 | Inloggade | 2015-10-22 |
Career development | Studenter | 2017-04-07 |
Course overview - Picture of year 1-3 | Inloggade | 2017-04-07 |
Experiences from previous students | Inloggade | 2017-04-07 |
FAQ | Inloggade | 2017-02-22 |
How to find a person to interview and what you should consider | Studenter | 2017-04-07 |
Kursdata & kursanalys | Administratörer | 2016-09-12 |
KTH Alumni Community - provides opportunities also for students | Studenter | 2017-04-07 |
Kurs-PM (historik) | Administratörer | 2016-09-12 |
Life Career | Studenter | 2017-04-07 |
Modellering - åk2 period 4 | Inloggade | 2015-09-09 |
Understanding provides depth | Inloggade | 2017-04-07 |
Experiment - planering, genomförande och analys - åk3 period 2 | Inloggade | 2017-01-09 |
Knowledge taxonomies | Inloggade | 2017-04-07 |
Aktiv karriärstart - åk2-3 period 3-4 | Inloggade | 2017-04-18 |
Learning styles - Shallow versus deep learning. How the mind works. | Inloggade | 2017-04-07 |
Study abroad - year 2 period 4 | Studenter | 2017-04-18 |
CSR, KTH and its requirements on ethics, social responsibility and sustainability - year 3 period 2 | Studenter | 2017-04-07 |
Work environment, ergonomics and musculoskeletal disorders - year 3 period 4 | Studenter | 2017-04-07 |
Examination | Inloggade | 2016-09-12 |
Laborationsuppgift | Inloggade | 2016-09-20 |
Examination | Studenter | 2016-10-10 |
Kort om experimentell metodik | Inloggade | 2015-11-11 |
Kursöversikt - grafisk bild år 1-3 | Inloggade | 2014-09-25 |
Yrkesrollen - åk1-3 period 3 | Inloggade | 2017-01-24 |
Föreläsningar och föreläsningsanteckningar | Studenter | 2015-10-22 |
Mål och kvalitet i utbildningen - åk1 period 2 | Inloggade | 2016-11-14 |
Att arbeta i grupp - åk1 period 4 | Inloggade | 2014-08-24 |
Plagiering och eget ansvar - åk2 period 2 | Inloggade | 2016-11-15 |
Work in project – year 1 period 1 | Inloggade | 2017-04-07 |
Seminarieledare 16/17 | Inloggade | 2017-05-03 |
E-portfolio i KTH Social | Inloggade | 2014-06-15 |
Modelling - year 2 period 4 | Inloggade | 2017-04-07 |
Seminarieledare 15/16 | Inloggade | 2015-11-25 |
Seminarieledare 14/15 | Inloggade | 2015-02-05 |
6 Challenges for engineering education | Inloggade | 2017-04-07 |
About sources and references | Inloggade | 2017-04-07 |
Analys av uppgiften och förstudie | Administratörer | 2015-11-02 |
Annoterat exempel på experiment/projektplanering för exempelstudien | Administratörer | 2015-11-02 |
Att hitta en person att intervjua | Studenter | 2014-12-17 |
Att tänka på när ni skriver projektplanen | Studenter | 2015-10-22 |
Betygskriterier | Inloggade | 2015-11-11 |
CSR, KTHs och förordningens krav på etik, socialt ansvar och hållbar utveckling - åk3 period 2 | Inloggade | 2016-12-21 |
Checklist for academic writing | Studenter | 2017-04-07 |
Deadlines for submissions | Studenter | 2017-04-07 |
Deadlines för inlämningar | Studenter | 2016-05-03 |
Deadlines för inlämningar | Inloggade | 2016-10-20 |
En exempelstudie - utvärdering av länkade listor för implementation av prioritetsköer | Administratörer | 2015-11-02 |
Enkel kravanalys/kravsammanställning | Inloggade | 2016-09-20 |
Erfarenheter från tidigare studenter | Inloggade | 2014-03-19 |
Examination | Studenter | 2017-04-07 |
Examination - inlämningsuppgifter | Inloggade | 2017-09-15 |
Exempelrapport för exempelstudien | Administratörer | 2015-11-02 |
Fortsättningsregistrering för full access till kurssidan | Alla | 2015-11-04 |
Före och under intervjun | Studenter | 2014-12-16 |
Förståelse ger djup | Inloggade | 2014-02-17 |
Högskoleförordningens krav för civilingenjörsexamina | Inloggade | 2012-04-27 |
Ingenjörskunskapsmoduler | Alla | 2015-10-22 |
Inlämning: Experimentplanering | Inloggade | 2017-04-07 |
KTH Alumni Community – ger möjligheter även för dig som student | Inloggade | 2014-01-07 |
Kort om att designa experiment, presentera resultat och använda figurer/tabeller i en rapport | Studenter | 2015-10-27 |
Kunskapstaxonomier | Inloggade | 2014-02-17 |
Lab task | Studenter | 2017-04-07 |
Literature / Links | Studenter | 2017-05-17 |
Litteratur och LabPM till modulen | Inloggade | 2017-09-15 |
Litteratur och föreläsningsanteckningar | Inloggade | 2016-11-04 |
Litteratur/länkar | Inloggade | 2017-05-17 |
Lärstilar - Yt- respektive djupinlärning. Hur minnet fungerar. | Studenter | 2013-09-06 |
Om källor och referenser | Studenter | 2015-10-22 |
Reflektionsuppgifter/seminarier | Alla | 2017-02-07 |
Studieteknik - åk1-3 period 1 | Alla | 2015-09-08 |
Studera utomlands - åk2 period 4 | Alla | 2017-04-18 |
Rättningsmallar | Administratörer | 2017-02-14 |
Saker som ofta missas i planeringen | Administratörer | 2017-01-09 |
Seminarieledare 13/14 | Inloggade | 2013-10-22 |
Simple requirements analysis / requirements overview | Studenter | 2017-04-07 |
The Higher Education Ordinance | Studenter | 2017-04-07 |
UML editor | Studenter | 2015-10-22 |
Uppgift läsåret 15/16 | Inloggade | 2016-09-12 |
Äldre laborationsuppgifter | Inloggade | 2016-09-12 |
Äldre studiebesök | Studenter | 2014-10-27 |
Återlämning av robot | Inloggade | 2014-11-10 |
Experiment - planning, execution and analysis - year 3 period 2 | Studenter | 2017-04-07 |
Arbetsmiljö, ergonomi och belastningsskador - åk3 period 4 | Inloggade | 2017-03-28 |
Inlämning: Rapport | Inloggade | 2017-01-09 |
Returning the Robot | Inloggade | 2017-04-07 |
Studiebesök | Studenter | 2015-11-05 |
About the studies and study techniques | Inloggade | 2017-04-07 |
Active career start - year 2/3 period 3-4 | Studenter | 2017-04-18 |
Deadlines for submissions | Studenter | 2017-04-07 |
Examination | Inloggade | 2016-12-09 |
Task academic year 15/16 | Studenter | 2017-04-07 |
Examination - Assignments | Studenter | 2017-09-15 |
Grading criteria | Studenter | 2017-04-07 |
Gruppindelning och inlämning av uppgifter | Inloggade | 2013-12-11 |
Old versions of modelling problems etc. | Administratörer | 2016-04-04 |
Kurslitteratur att införskaffa per åk | Inloggade | 2015-03-04 |
Literature and Lab Memorandum to the module | Studenter | 2017-09-15 |
Literature and Lecture notes | Studenter | 2017-10-30 |
UML editor | Studenter | 2017-04-07 |
Seminarieledarnas uppgifter | Alla | 2014-02-18 |
Discussion 1: Experiments planning - to lecture 2 | Studenter | 2017-04-07 |
Submission 1: Updated experiments planning - Lecture 4 | Studenter | 2017-04-07 |
Submission 3: Report | Studenter | 2017-04-07 |
Kompletteringar | Inloggade | 2016-10-12 |
Seminarieledare 12/13 | Inloggade | 2013-09-24 |
Course overview (eng) - Engineering Skills for ICT, TCOMK | Inloggade | 2017-04-07 |
IT environment at the ICT school | Inloggade | 2017-04-07 |
E-portfolio in KTH Social | Inloggade | 2017-04-07 |
Engineering Skills Modules | Inloggade | 2017-04-07 |
Reflection assignments / seminars | Inloggade | 2017-04-07 |
Examination | Inloggade | 2019-04-11 |
Course literature to acquire during the years | Inloggade | 2017-04-07 |
Grouping and handing in assignments / tasks | Inloggade | 2017-04-07 |
Course plan, etc | Inloggade | 2017-04-07 |
Lecture materials | Inloggade | 2017-04-07 |
Seminar leaders' tasks | Inloggade | 2017-04-07 |