Till KTH:s startsida Till KTH:s startsida

Genomgång av planering

Tid: Onsdag 16 oktober 2013 kl 15:00 - 17:00 2013-10-16T15:00:00 2013-10-16T17:00:00

Kungliga Tekniska högskolan
HT 2013 kid13

Plats: E3

Aktivitet: Föreläsning

Studentgrupper: THCIM2, THCIM2-ID, THCIM2-MIT, THCIM2-VIS, TIEMM2PDIA

Info:

Jag hoppas ni har fått kontakt med era handledare. Glöm inte att skicka vem som är PL till mig också!

Idag vill vi höra hur det går med planeringen och ni ska ha förberett max 8 mins presentation innehållende:

  • Roller och resurser (vem är ansvarig)
  • Aktiviteter (vad ska ni göra)
  • Gantt-schema (el motsv) med tydliga milestones

Givetvis räknar jag inte med att ni är "färdiga" med hela planeringen (det är ngt man f ö hela tiden behöver justera och uppdatera), men vi vill se att det är ordentligt påbörjat.

Schemahandläggare skapade händelsen 14 mars 2013
Schemahandläggare redigerade 4 juli 2013

[u'DH2655H131', u'DH2460H131']

[u'THCIM2-MIT', u'THCIM2-ID', u'TIEMM2PDIA', u'THCIM2-VIS', u'THCIM2']

Schemahandläggare redigerade 31 augusti 2013

[u'THCIM2-MIT', u', THCIM2-ID', u'TIEMM2PDIA', u'THCIM2-MIT, THCIM2-VIS', u'THCIM2']TIEMM2PDIA

Schemahandläggare redigerade 14 september 2013

[u'THCIM2, -MIT', u'THCIM2-ID', THCIM2-MIT, u'TIEMM2PDIA', u'THCIM2-VIS', TIEMM2PDIAu'THCIM2']

Lärare Björn Thuresson redigerade 14 oktober 2013

FöreläsnGenomgång av planering

Jag hoppas ni har fått kontakt med era handledare. Glöm inte att skicka vem som är PL till mig också!¶

Idag vill vi höra hur det går med planeringen och ni ska ha förberett max 8 mins presentation innehållende:¶


* Roller och resurser (vem är ansvarig)
* Aktiviteter (vad ska ni göra)
* Gantt-schema (el motsv) med tydliga milestones
Givetvis räknar jag inte med att ni är "färdiga" med hela planeringen (det är ngt man f ö hela tiden behöver justera och uppdatera), men vi vill se att det är ordentligt påbörjat.¶

Schemahandläggare ställde in händelsen 14 december 2013

Hela världen får läsa.

Senast ändrad 2013-12-14 01:00

Taggar: Saknas än så länge.