Till KTH:s startsida

Unite! såddfond för studentaktiviteter 2024

En liten växande planta
Publicerad 2024-10-03

Ansökningsomgången öppnar den 15 oktober och pågår till och med den 15 december 2024. Den här gången kan intresserade också ansöka om att delta i Unite! Seed Fund Ideathon som äger rum på TU Graz i november för att få kontakt med potentiella partners, så att fler Unite!-projekt kan bli verklighet.

Unite! Seed Fund avser att stödja utveckling av olika typer av attraktiva aktiviteter och projekt, att hjälpa till att säkra ytterligare medel för ett projekt eller för att utveckla innovativa idéer genom samarbeten inom alliansen. Ansökningsomgången öppnar den 15 oktober och pågår till och med den 15 december 2024.

Den främsta utmaningen för sökande till Unite! Seed Fund har varit att hitta potentiella internationella partners inom Unite!. I år är vi glada över att kunna presentera Unite! Seed Fund Ideathon, som äger rum den 27-29 november vid Graz tekniska universitet. Detta evenemang kopplar samman dig med potentiella internationella partners inom Unite!-gemenskapen. Det är den perfekta plattformen för att träffas, samarbeta och innovera för att omvandla din idé till verklighet. Missa inte denna unika möjlighet att innovera och ansök fram till den 06 oktober 2024.

Varför ska du ansöka om stöd från Unite! Seed Fund?

• Finansiellt stöd: Säkerställ finansiering för dina projekt och innovativa idéer.
  • Samarbete: Arbeta med studenter från hela Europa inom Unite!-alliansen.
  • Ideathon: Kickstarta ditt projekt med vägledning och möjligheter till internationellt samarbete.

Läs mer om Unite! Seed Fund på Unite:s webbplats (på engelska)