Till KTH:s startsida

Unite!:s studentkatalog: Utbildningsmöjligheter inom hela Europa

En man som tittar på studentkatalogen i sin telefon
Publicerad 2024-08-27

Oavsett om du är en student som vill utöka dina kunskaper, en kontaktperson/lärare som vill marknadsföra din kurs eller ditt program, eller en fakultetsmedlem som vill stödja dina studenter, har katalogen utvecklats för att tillgodose dina behov.

Tillsammans med Unite!:s officiella Instagram-kanal är Unite! Student Catalogue ett strategiskt verktyg som fungerar som en central kommunikationskanal för studenterbjudanden.

Unite! Student Catalogue fungerar som en one-stop shop för Unite!:s akademiska och extracurriculära erbjudanden från alla nio partneruniversiteten. Det gör det möjligt för studenter att utforska vad som finns tillgängligt i hela Europa. Man kan också hålla sig uppdaterad om nya erbjudanden via Unite!:s officiella Instagram-sida.

Läs mer om studentkatalogen på Unite!:s webbplats  (på engelska)