Course development
On this page, you can track the course's development over time. Once the course analysis is published, data for each course offering is displayed, including the number of registered students, course results, and planned improvements for the next session. All course syllabuses and course memos are shown on the page Archive.
The information can help prospective, current, and former students with course selection, or to follow up on their own participation. Teachers, course coordinators, examiners, program directors, and others can use the page as a resource for course development.
2018
Doktorand ( Start date 16/01/2018, English ) , Spring 2018-1 ( Start date 16/01/2018, English )
Changes planned for the next course offering
No information inserted
Coordinator
Thomas JonssonExaminers
Thomas JonssonStudents
4Course syllabus
Course syllabus ED2210 ( Spring 2012 - Autumn 2018 )Course memo
No course memo addedNo course memo addedCompulsory within programme
TELFMCourse analysis
Course analysis ED2210: 6 Sept 2018Changes introduced for this course offering
- Föreläsningarna är mer strukturerade; mindre improviserade. - Ändringar i föreläsningsanteckningarna och inlämningsuppgifter. - Använd Canvas för första gången.Course data has been registered manually
Examination grade
100%*
2017
Spring 2017-1 ( Start date 17/01/2017, English )
Changes planned for the next course offering
No information inserted
Coordinator
Thomas JonssonExaminers
Thomas JonssonStudents
4Course syllabus
Course syllabus ED2210 ( Spring 2012 - Autumn 2018 )Course memo
No course memo addedCompulsory within programme
No information insertedCourse analysis
Course analysis ED2210: 4 Sept 2018Changes introduced for this course offering
- Två av inlämninsuppgifterna har gjorts om så att de är mindre matematiska och kräver mer fysikförståelse. - Föreläsnings-anteckningarna för kapitlet om vågenergi har reviderats. - Föreläsnings-anteckningarna för kapitlet om emissionsprocesser från multipoler är nytt.Course data has been registered manually
Examination grade
75%*