Grace familjen

Eftersom det närmar sig slutet av terminen och flera av mina kompisar inte har några tentor utan ”bara” inlämningsuppgifter och uppsatser som de redan är klara med så börjar det droppa av folk från college redan nu. Så otroligt sorgligt att säga hej då till alla som man spenderat så mycket tid med och gjort så mycket roliga aktiviteter med. Kommer sakna dem alla!

Vissa kommer jag möta upp i Nya Zeeland när jag ger mig ut för att resa efter min tenta, men för vissa så blir det hej då på riktigt.

Kan inte förstå hur terminen redan kan vara slut, kändes som att vi kom hit igår och jag har knappt hunnit blinka och så är det redan över? Jag är 100% redo att vara klar med mina studier för det har varit en tuff men lärorik termin, men jag är 0% redo att säga hejdå till mina vänner, mina lärare och Australien som alla varit helt förtrollande.

Här är vi (nästan) alla i Grace familjen och de personer jag spenderat den mesta av min tid med sedan mitten av juli. Vi kallas oss Grace familjen av den enkla anledningen att vi bor på Grace College.

I Brisbane, Australien och läser kurser på UQ i 6 månader.