Day trip till Storfossen

Efter en helg av många sociala aktiviteter, avslutade jag och mina vänner veckan med en liten utflykt till Storfossen! Det är ett stort (åtminstone största jag sätt) vattenfall i närheten av Trondheim. Det var riktigt fint, och så skönt att komma ut i naturen 🙂 Det är ungefär 40m högt och tog inte så långt att köra. Jag är tacksam att min vän Viktor har med sin gamla Volvo från 92!

Imorgon arrangeras i samband med Uka en Oktobeer fest, så det är något att se fram emot! Det är väldigt kul att staden blir så levande under Uka, mycket som händer hela tiden. Antagligen kommer det komma fler inlägg om hur det är under Uka-festivalen 😉

Storfossen! Jag underskattade verkligen hur mycket det skvätter kring ett vattenfall
Grabbarna promenixar
Hej! Jag heter Alexander och kommer blogga om mina utbytesstudier i Trondheim. Häng med på mina resor!