Mitt Schema i UCA

Utlärningssystemet här i Buenos Aires är en aning annorlunda än i Sverige i KTH, möjligtvis inte så mycket i hur man strukturerar utlärningen men snarare i hur många elever som tex finns i varje kurs mm. Här är vi runt 15 till max 25 elever i klassrummet och det finns ej några föreläsningssalar med 150 elever.

Jag tänkte att det kunde vara roligt att dela med mig av mitt schema jag har här, då det även skiljer sig lite med tanke på att jag på måndagar har lektion tills sent på kvällen, tills klockan 23 och även onsdagar och torsdagar har jag lektioner tills 20.30. Anledningen är att det finns flera skift man kan välja på kurserna så att det är mindre risk för schemakrockar, men även för att möjliggöra att man kan börja arbeta och sedan ha lektioner på kvällsskiftet.

Mitt Schema, design skapad i Canva!
Bienvenidos! Mitt namn är Samantha och här kommer ni få höra om allt mellan jord och himmel från mitt utbyte i Buenos Aires under höstterminen!