Harry Potter Bridge & Fort William

Idag lämnade vi hemmet redan vid 5 för att åka en lång bussresa till västkusten. Där såg vi ”Black Lake” där delar av Harry Potter filmen är inspelad och även Harry Potter-bron. Mycket fint!

Sen åkte vi vidare till Fort William, en liten (VÄLDIGT liten) stad i närheten. Där åt vi lunch (fish n chips, givetvis) och traskade omkring lite. Sen började den eviga färden hemåt igen!

Hej! Jag heter Elin och jag läser mitt fjärde år på KTH inom civilingenjörsprogrammet maskinteknik där jag nu läser mastern Innovationsledning och Produktutveckling. Denna vår kommer jag åka på utbyte till University of Aberdeen i Skottland. Jag kommer dela med mig av mina upplevelser om hur det är att vara student i Skottland, välkommen att följa med på min resa!